妥啦妥啦

tonghuichun.lofter.com

©妥啦妥啦
Powered by LOFTER
Wherever You Will Go - The Calling

Wherever You Will Go


So lately, been wondering

最近,我一直在想

Who will be there to take my place

谁将在你身边

When I'm gone you'll need love

因为我离开之后,你需要有人去爱你

To light the shadows on your face

为你照亮隐在黑暗中的脸庞

If a great wave shall fall and fall upon us all

如果狂涛巨浪终将袭来,迫使我们分离

Then between the sand and stone

那么你能否独自学会

Could you make it on your own

宽恕与感恩

 

If I could, then I would

如果我可以

I'll go wherever you will go

我会随你走到天涯海角

Way up high or down low

哪怕前路坎坷或平坦

I'll go wherever you will go

我都会随你走

 

And maybe, I'll find out

也许某天,我会

A way to make it back someday

找到机会回到你身边

To watch you, to guide you

守护你,引导你

Through the darkest of your days

穿过人生的阴霾

If a great wave shall fall and fall upon us all

如果狂涛巨浪终将袭来,迫使我们分离

Then I hope there's someone out there

我希望

Who can bring me back to you

有人能带我回到你身边

 

If I could, then I would

如果我可以

I'll go wherever you will go

我会随你走到天涯海角

Way up high or down low

哪怕前路坎坷或平坦

I'll go wherever you will go

我会随你走到天涯海角

 

Run away with my heart

和我的心一起I高飞

Run away with my hope

和我的希望一起高飞

Run away with my love

和我的爱一起高飞

 

I know now, just quite how

我很清楚

My life and love might still go on

我的生命和爱还会继续

In your heart, in your mind

存在在你心里,在你脑海里

I'll stay with you for all of time

我会陪着你直到永远

 

If I could, then I would

如果我可以

I'll go wherever you will go

我会随你走到天涯海角

Way up high or down low

哪怕前路坎坷或平坦

I'll go wherever you will go

我都愿意随你走到天涯海角

 

If I could turn back time

如果我能让时光倒流

I'll go wherever you will go

我定会随你走到天涯海角

If I could make you mine

如果我能拥有你

I'll go wherever you will go

我会陪你走遍天涯海角

I'll go wherever you will go

我会陪你走遍天涯海角


评论