妥啦妥啦

tonghuichun.lofter.com

©妥啦妥啦
Powered by LOFTER
Why Do You Have to Be So Hard to Love - Bryan Adams

Why Do You Have to Be So Hard to Love


Was it some man that didn't treat you right

是曾经一些男人对你并不好吗

Left you reaching out for him in the middle of the night

留下你一人在午夜时分独自去寻找他

Is there some heartache that you can't out run

或是一些让你难以逃脱的心痛

That makes you so afraid to get close to anyone

这所有的一切让你害怕去接近任何人

You're so - easy to look at

你是如此容易让我看着

You're so easy to hold

你是如此容易去拥你入怀

It's so easy to touch you - but so hard to let go

触碰你是如此简单-不过是如此困难去放手

It's so easy to want you - that I can't get enough

想要你是如此容易-让我无法得以满足

Tell me why do ya have to be

告诉我为什么你一定是这样

Why do ya have to be so hard to love

为什么你一定要是如此困难去让人爱你

Is it some hurt from long ago

是因为那些很久之前的伤痛吗

That makes it so hard to let your feelings show

那些伤痛让你如此不轻易展现你的情绪

Is it the ghost of who you used to be

是因为你曾经成为你的鬼魂

That makes you so afraid to bear your soul to me

让你如此害怕去将你的灵魂托付于我

You're so - easy to look at

你是如此容易让我看着

You're so easy to hold

你是如此容易去拥你入怀

It's so easy to touch you - but so hard to let go

触碰你是如此简单-不过是如此困难去放手

It's so easy to want you - that I can't get enough

想要你是如此容易-让我无法得以满足

Tell me why do ya have to be

告诉我为什么你一定是这样

Why do ya have to be so hard to love

为什么你一定要是如此困难去让人爱你


评论