妥啦妥啦

tonghuichun.lofter.com

©妥啦妥啦
Powered by LOFTER
Yellow - Coldplay

Yellow


Look at the stars

抬头仰望繁星点点

Look how they shine for you

看它们为你绽放光芒

And everything you do

可你所做的每一件事

Yeah' they were all Yellow

却如此羞涩胆怯

I came along

追随着你

I wrote a song for you

为你写下了一首歌

And all the things you do

想着你举手投足间的胆怯羞涩

And it was called Yellow

歌名就叫做YELLOW

So then I took my turn

我耗尽心力

Oh what a thing to have done

想表达对你的爱意

And it was all Yellow

却也胆怯起来

Your skin

你的肌肤

Oh yeah' your skin and bones

你的冰肌玉骨

Turn into something beautiful

使一切变得如此美丽

You know' you know I love you so

你知道吗 我不可自拔的爱上了你

You know I love you so

你该明了我已经深深地爱上了你

I swam across

我整颗心早已游向你

I jumped across for you

想飞奔到你面前却又止步

Oh what a thing to do

不知如何靠近你

Cos you were all Yellow

因为你是如此羞怯

I drew a line

我画出你的肖像

I drew a line for you

我画下了你的样子

Oh what a thing to do

却不知该如何表示

And it was all Yellow

如此胆怯小心

Your skin

你的肌肤

Oh yeah your skin and bones

你的冰肌玉骨

Turn into something beautiful

使一切变得如此美丽

And you know

你知道吗

For you I'd bleed myself dry

我愿为你抛开一切

For you Id bleed myself dry

我愿意为你奉献我的一切

It's true

这都是真的

Look how they shine for you

看!星星都为你绽放光芒

Look how they shine for you

看!星星都为你绽放光芒

Look how they shine for

看!它们多么耀眼

Look how they shine for you

看!星星都为你绽放光芒

Look how they shine for you

看!星星都为你绽放光芒

Look how they shine

看!它们多么耀眼

Look at the stars

抬头仰望繁星点点

Look how they shine for you

看它们为你绽放光芒

And all the things that you do

而你的举手投足却如此胆怯羞涩


评论