妥啦妥啦

tonghuichun.lofter.com

©妥啦妥啦
Powered by LOFTER
You Are My Sunshine - Johnny Cash

You Are My Sunshine


The other night dear, as I lay sleeping,

亲爱的,又是一个晚上,我渐渐睡去

I dreamt I held you in my arms,

在梦境中我把你拥入怀中

when I awoke dear, I was mistaken,

可当我醒来,亲爱的,我错了

and I hung my head and I cried!

我垂下头开始哭泣

 

You are my sunshine, my only sunshine,

你就是我的阳光,我唯一的阳光

you make me happy, when skies are gray.

当天空乌云密布时是你使我快乐

You'll never know dear, how much I love you,

亲爱的,你从来不知道我是多么的爱你

Please don't take my sunshine away.

请别带走我的阳光

 

I've always loved you,and made you happy,

我会一直爱你,让你快乐

and nothing else could come between,

没有谁可以介入我们之间

but now you've left me, and love another.

但是现在你却离开我爱上了别人

You have shattered all my dreams.

你粉碎了我所有的美梦

 

You are my sunshine, my only sunshine,

你就是我的阳光,我唯一的阳光

you make me happy, when skies are gray.

当天空乌云密布时是你使我快乐

You'll never know dear, how much I love you,

亲爱的,你从来不知道我是多么的爱你

please don't take my sunshine away.

请别带走我的阳光


评论