妥啦妥啦

tonghuichun.lofter.com

©妥啦妥啦
Powered by LOFTER
Where No Endings End - Keren Ann

Where No Endings End


Send me offshore

送我离开海边

It's a cold blooded war

这是一场冷血的战争

I can't win, I give in, I give in

我赢不了,我放弃了,我放弃了

In the field of my fight

在我的战场上

We can wonder all night

我们整晚徘徊

Why we have all this love, all this love

为什么我们拥有,所有这份爱

You and I

你和我

We were drawn

我们在黎明破晓

In the break of my dawn

北风呼呼的时候

With the boreal wind

憔悴不堪

Where begin is begin

起点开始的地方

But we can't change the world

但是我们无法改变世界

No we can't change the world

不,我们无法改变世界

It's been done

很久之前

By someone

被别人

Long ago

已经做到了

 

Send me offshore

送我离开海边

There's a bright semaphore

那有一幅显眼的旗帜

Calling in every wind, every wind

召集来每一阵风

In the loop of my game

在我的游戏中

There's a whole life to blame

用一整个生命来承担责任

It's been done

这已经造成了

But we won what we won

但是我们赢得了,我们赢得的东西

 

You and I, we both run

你和我,我们都跑

With an unloaded gun

我们都拿着空枪

For the same piece of land

为了同一片土地

Where no endings end

那个没有结束的地方

But we can't change the world

但是我们无法改变世界

No we can't change the world

不,我们无法改变世界

It's been done

很久之前

By someone

被别人

Long ago

已经做到了

 

You and I, we both run

你和我,我们都跑

With an unloaded gun

我们都拿着空枪

For the same piece of land

为了同一片土地

Where no endings end

那个没有结束的地方

But we can't change the world

但是我们无法改变世界

No we can't change the world

不,我们无法改变世界

It's been done

很久之前

By someone

被别人

Long ago

已经做到了

 

Send me offshore

送我离开海边

She is a cold blooded war

这是一场冷血的战争

I can't win, I give in, I give in

我赢不了,我放弃了,我放弃了

 

(You have no idea, what hell was like...)

(你不知道,到底什么是……)


评论