妥啦妥啦

tonghuichun.lofter.com

©妥啦妥啦
Powered by LOFTER
You're Beautiful - James Blunt

You're Beautiful


My life is brilliant.

我的生命是灿烂的

My love is pure.

我的爱是纯洁的

I saw an angel.

我看见一个天使

Of that I''m sure.

我相信

She smiled at me on the subway.

她在地铁上对我甜美地微笑着

She was with another man.

她和另一个男人在一起

But I won''t lose no sleep on that,

但我不会因为它而不失眠的

''Cause I''ve got a plan.

因为我已经有一个计划

 

You''re beautiful. You''re beautiful.

你是美丽的,你是美丽的

You''re beautiful, it''s true.

你是美丽是真实的

I saw your face in a crowded place,

当我看见你恬静的脸庞在人潮人海中时

And I don''t know what to do,

我的心失去了方寸

''Cause I''ll never be with you.

因为我将永远与你分别

 

Yeah, she caught my eye,

是的,她引起了我的注意

As we walked on by.

当我们走过

She could see from my face that I was,

她可以从我脸上看见我的灵魂

Fucking high,

去你的,我飞上了云霄

And I don''t think that I''ll see her again,

我不认为我会再见到她

But we shared a moment that will last till the end.

但是我们分享了这个永恒的片刻

 

You''re beautiful. You''re beautiful.

你是美丽的,你是美丽的

You''re beautiful, it''s true.

你是美丽是真实的

I saw your face in a crowded place,

当我看见你恬静的脸庞在人潮人海中时

And I don''t know what to do,

我的心失去了方寸

''Cause I''ll never be with you.

因为我将永远与你分别

 

You''re beautiful. You''re beautiful.

你是美丽的,你是美丽的

You''re beautiful, it''s true.

你是美丽是真实的

There must be an angel with a smile on her face,

她的脸上一定会有一个天使在甜美地微笑吧

When she thought up that I should be with you.

当她祝愿我们应该会在一起时

 

But it''s time to face the truth,

但是时候面对现实了

I will never be with you.

我将永远与你分别


评论